Re: [heksen_gedonder] Kruid

  • Hepziba Gunneman
    Message 1 of 75 , May 1, 2005
      Ok� dan, komt ie!
      Kruiden die opwekken (zodat je niet indut bij het leren) zijn berk, gember en pepermunt. Je kunt het eten, thee van zetten of inhaleren (stoombad, geurolie, enz.), enz.
      Kruiden die in rituelen en qua energie je mentale kracht verhogen zijn; bergamot, citroengras, den, nootmuskaat, patchouli en rozemarijn. Verwerk deze in een ritueel, in een magisch zakje of brand het in wierook, enzovoorts.
      Zaadjes of olie van selderij in een droomkussen verwerken verhoogt je concentratievermogen.
      En tot slot kan je de volgende oli�n gebruiken bij aromatherapie (verdampen, stomen, massageolie, enz.) voor betere concentratie en geheugenwerking; eucalyptus, niaouli, basilicum en gember. Vroeger vlochten de Grieken zelfs rozemarijn in hun haar tijdens het studeren. Rozemarijn werkt dus ook in aromatherapie.

      Lukt het hiermee?

      jannieke de Wit <krux_lp@...> wrote:
      oke dat is een goede ga ik eerst ff proberen, maar dan geef k alsnog ff een
      gil :)

      http://mail.yahoo.com

    • jannieke de Wit
      Message 75 of 75 , May 21, 2005
        maakt niet uit. ik heb al veel reacties gehad waar ik wel wat mee kan :)
        toch bedankt.