Hepziba's Heksen Gedonder

  • Hepziba Gunneman
    Message 1 of 96 , Jun 1, 2004
      Hoi piepeloi!

      Iedereen een lekkere en vrije Pinksteren gehad? Het was ook heerlijk weer op die dagen gelukkig, dus ik hoop dat niemand verbrand is... Maansverduistering nog gezien? Leuke Beltane gehad?
      De verkiezingen komen er weer aan. En als je nog geen partij hebt gekozen waar je op wilt stemmen (als je al mag stemmen) dan zou ik graag de Partij voor de Dieren aan willen raden. Zij zetten zich in voor een betere behandeling van dieren, tegen dierenleed en voor beter en verdraagzamer vervoer... Gewoon alles om het leven van dieren in onze maatschappij een beetje dragelijker te maken. Dieren verdienen echt meer aandacht in onze wereld want je wilt niet weten hoeveel dieren er elke dag op een gruwelijke manier aan hun einde komen in Nederland. En daar willen ze (en ik!) wat aan doen. Dus weet je nog niks, stem dan daarop a.u.b.!!!!

      * Op de 8ste heb ik de indexpagina vernieuwd door een beetje te knutselen met kleuren en het plaatje en... nou ja, kijk zelf maar.
      * Ook heb ik die dag de link naar de studiegroep Circle Round bijgesteld. Deze ging stoppen op de vorige pagina, maar heeft een nieuw forum gemaakt op de pagina waar de link nu naartoe gaat. Misschien leuk om even rond te neuzen.
      * Op de Kleurenpagina zijn de kleuren koper, brons, groen, turkoois, aquamarijn en roze online gegaan!!! Nieuwe info!
      * Op de 11de zijn de laatste kleuren online gegaan: rood, magenta, oranje en grijs. Dat waren ze allemaal. H� h�...
      * De Kleurenpagina is uitgebreid met een beschrijving van waarvoor je de verfrecepten (bij de kleuren beschreven) kunt gebruiken. Ze zijn nog heel handig, dat kan ik je wel zeggen.
      * Ik heb nog een testje gemaakt om te testen hoeveel heksenkennis je inmiddels al bij elkaar hebt gesprokkeld. Ik ga deze in de plaats zetten voor de test op de hoofdpagina, maar als je alvast nieuwsgierig bent, test je kennis!

      Er is een nieuw boek uit van de heksenserie Charmed! Het boek geeft een beschrijving van de magieregeltjes van Charmed (dus niet de realistische), hun geschiedenis en alle afleveringen tot en met seizoen 5, met zelfs een paar mooie kleurenfoto's! Het boek is engelstalig, heeft 269 bladzijdes en is te bestellen met de volgende gegevens: Charmed, the Book of Three, door Diana G. Gallagher en Paul Ruditis, ISBN 0-689-86709-3.
      En over Charmed gesproken, Elf Fantasy probeert een actrice te regelen van Charmed voor op de Elf Fantasy Fair. De hoofdrolspelers zijn bijna onmogelijk om te krijgen, dus misschien komt er een vrouwelijke bijrol (zoals de oma van de 3 meiden), maar waarschijnlijk gaat het niet lukken om iemand over te krijgen. Wel zijn ze erin geslaagd om Golem en Haldir acteurs (Lord of the Rings) te regelen. Maar als je die wilt zien op de Fair, dan zal je daar helaas extra voor moeten betalen.
      De uitgebreide versie van de laatste Lord of the Rings film zal trouwens in November in de winkel liggen. Begin maar vast met sparen...
      Op 8 juni zal de zon even een beetje verdwijnen achter Venus, dus voor liefdesmagie moet je dan toehappen!
      De Elf Fantasy Fair heeft voor het eerst op 18 juni een vrijdagmiddag en -avond programma met daarop volgend 19 en 20 juni. De toegang in de voorverkoop is 16,50 euro en aan het hek 1 euro meer. Je kan dit keer gelukkig een kaartje kopen en later beslissen op welke dag je wilt gaan! Maar voor een goede voorbereiding kun je beter even kijken op de Elf Fantasy Fair pagina van mijn website en voor het programma ga je even bij Elf langs. Houd er ook rekening mee dat het eten redelijk prijzig zal zijn... Het is dit jaar in Kasteel de Keukenhof bij Lisse.

      Nou, iedereen een geweldige Litha en veel plezier in deze zomermaanden!!!
      Groetjes van Hepziba,

      Do you Yahoo!?
      Friends. Fun. Try the all-new Yahoo! Messenger
      Message 96 of 96 , Jan 6, 2011
        Hoi!

        Inderdaad! Het breekt mijn hart dat ik haast geen tijd heb om me nog bezig te houden met deze site, want hij is werkelijk nog steeds hartstikke leuk! Maar ik heb er gewoon geen tijd voor.
        Op het moment ben ik ziek en aan de beterende hand, dus ik ben nu wat zooi uit mijn leven aan het schoppen om meer ruimte te creëeren voor mezelf en wat dingen aan het doen, waar ik daarvoor ook geen tijd voor had. Vandaar nu dit initiatief.

        Ik heb mijn eigen bedrijfje in maatkleding (Touched by Magic) en omdat dit niet genoeg geld in het laatje bracht (lang leve de crisis) ben ik weer gestart met studeren; voltijd hbo voor leraar Engels. Maar ik wil mijn bedrijfje niet opgeven. Maar school vraagt veel meer tijd dan gedacht... En ik heb deze geweldige site ook nog! Ik ben al een paar maanden gillend gek geworden van tijdgebrek. Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom ik in 2 maanden tijd nu voor de 2e keer goed ziek ben. Ik moet mijn bedrijfje rustiger aan gaan doen, een beetje afbouwen, en mijn schoolwerk beter organiseren. Dus dingen die ik leuk vond en nog wilde doen, maar waar ik maar niet in slaag, daar staak ik nu maar mee. Helaas.

        Ik ben wel benieuwd naar de andere mooie dingen die ervoor terugkomen. Daar gaan we het inderdaad voor doen. Jij succes met jouw laatste nieuwsbrief, Daniëlle, en bedankt voor je begrip en steun!

        Groetjes van Hepziba

        From: Hepziba de Vries <walvissen@...>
        Subject: [heksen_gedonder] Hepziba's Heksen Gedonder
        To: "me ik" <walvissen@...>
        Date: Thursday, January 6, 2011, 2:57 PM

        Lieve lezers,

        Allereerst wil ik je een gelukkig nieuw jaar toewensten met veel betovering en geluk!
        En dan komt nu mijn mededeling dat dit mijn laatste nieuwsbrief zal zijn. Elk jaar beloof ik beterschap in het versturen van deze nieuwsbrief en elk jaar faal ik. Daarom geef ik het op.

        Hepziba's Heksen Gedonder zal blijven bestaan en verder onderhouden worden, zodra ik weer wat meer tijd vrij kan maken. Als er weer iets aangevuld en geupdate is, zal dit op de voorpagina vermeld worden, zodat je meteen ziet of er weer wat is veranderd.

        Ik wil jullie ontzettend bedanken voor de vele leuke reacties door de jaren heen, bijdrages aan de website en bemoedigende mailtjes om hiermee verder te gaan! Het is ontzettend leuk om steeds te lezen dat je werk gewaardeerd wordt. En ik zal mijn best blijven doen.

        Blessed Be,

        Hepziba