Fw: Fwd: ALARMA SOFT -citeste-l acum !!!!-virus!!

  • mihaela gabor
    Message 1 of 1 , Sep 18 5:00 AM

      ----- F

      ALARMA!

      Pentru calculatorul tau si al meu, fa sa circule acest sfat catre prietenii tai, familie, contacte!!

      In urmatoarele zile fii atent: nu deschide nici un mesaj avand un fisier atasat numit: Actualizarea Windows live,indiferent
      cine este cel care ti-l trimite. Este un virus care arde intregul hard disc.
      Acest virus va veni de la o persoana cunoscuta, pe care tu o ai in lista de adrese.Acesta-i motivul pentru care trebuie sa
      trimiti acest mesaj tuturor contactelor tale.
      Deci, daca primesti mesajul numit: Actualizarea Windows live,chiar daca este trimis de un prieten, nu-l deschide si opreste-imediat computerul. Este cel mai rau virus anuntat de CNN. El a fost clasat de Microsoft drept virusul cel mai distructiv .
      Acest virus a fost descoperit ieri dupa-amiaza de catre Mc Afee si distruge pur si simplu Sectorul Zero al hard discului.
      Aminteste-ti: daca trimiti mesajul cunostintelor tale, asta ne va avantaja pe toti!