Fw: Interviu cu Dumnezeu - fragment

  • mihaela gabor
    Message 1 of 1 , Jun 6, 2011

      ---

      Interviu cu Dumnezeu
      Autor: Octavian Paler

      - Ai vrea sa-mi iei un interviu, deci zise Dumnezeu.
      - Daca ai timp i-am raspuns. Dumnezeu a zambit.
      - Timpul meu este eternitatea. Ce intrebari ai vrea sa-mi pui?
      - Ce te surprinde cel mai mult la oameni? Dumnezeu mi-a raspuns:
      - Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca, iar apoi tanjesc iar sa fie copii; ca isi pierd sanatatea pentru a face bani iar apoi isi pierd banii pentru a-si recapata sanatatea Faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul nici viitorul;ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait.

      Va multumesc,

      Gabriela Tohat
      traducator autorizat - Ministerul Justitiei
      Tel: 0733.226.596
      e-mail: gabriela.tohat@...