Fw: ffff. IMPORTANT!! si ffffff. URGENT

  • mihaela gabor
    Message 1 of 1 , Jun 1, 2011

      ALARMA !

      Pentru calculatorul tau si al meu, fa sa circule acest sfat catre prietenii tai, familie, contacte!!

      In urmatoarele zile fii atent: nu deschide nici un mesaj avand un fisier atasat numit: Actualizarea Windows live, indiferent cine este cel care ti-l trimite. Este un virus care arde intregul hard disc. Acest virus va veni de la o persoana cunoscuta, pe care tu o ai in lista de adrese. Acesta-i motivul pentru care trebuie sa trimiti acest mesaj tuturor contactelor tale.

      Daca primesti mesajul numit: Actualizarea Windows live, chiar daca este trimis de un prieten, nu-l deschide si opreste-ti imediat calculatorul. Este cel mai rau virus anuntat de CNN. El a fost clasat de Microsoft drept virusul cel mai distructiv .

      Acest virus a fost descoperit ieri dupa-amiaza de catre Mc Afee, iar el n-a avut posibilitatea de a face reparatia pentru acest gen de virus. El distruge pur si simplu Sectorul Zero al hard discului.

      Aminteste-ti: daca trimiti mesajul cunostintelor tale, asta ne va avantaja pe toti.

      -