Fw: Tratament pentru spondiloza cervicala, lombara ,sau pentru reumatism

  • mihaela gabor
    Message 1 of 1 , May 5, 2011

      --- On Thu, 5/5/11, lazar simona <simo_monika_25@...> wrote:

      From: lazar simona <simo_monika_25@...>
      Subject: Fw: Tratament pentru spondiloza cervicala, lombara ,sau pentru reumatism
      To: "sandra-alexa margineanu" <sandra_alexa1979@...>, "andreea deya" <deya_1986@...>, "miha antonescu" <mihaelaantonescu@...>, "popescu bibi" <elitimobil@...>, "carmen carmen" <flyawey_2007@...>, cbvimob@..., claudia_daj1983@..., danielabadea13@..., domenconatalia@..., ella_gabor@..., "diana Elena" <g_dianaelena@...>, "geo" <geo_nico@...>, ramona_dumitru_29@..., ramonasimonarusu@..., m_cismas@..., madalina_constantin23@..., munteanusimonamaria@...
      Date: Thursday, May 5, 2011, 1:44 PM

      --- On Thu, 5/5/11, Ioan Dorin <dori_the_xxx@...> wrote:

      From: Ioan Dorin <dori_the_xxx@...>
      Date: Thursday, May 5, 2011, 1:11 PM

      SPONDILOZA LOMBARA
      Discopatia cervicala se vindeca total cu frunza de brusture
      In randurile care urmeaza va prezint un tratament naturist cu ajutorul caruia
      m-am vindecat, dupa lungi suferinte, de discopatie cervicala. Se ia o frunza de
      brusture (captalan, lipan) lat. Petasites officinalis, care creste din primavara
      si pana toamna pe toate santurile, pe maluri de rauri si de paraie, pe sub umbra
      umeda, de paduri. Frunza proaspat culeasa se pune seara inainte de culcare sa
      stea 10-15 minute in spirt medicinal (albastru), pana cand se impregneaza bine.
      Se pune pe ceafa o panza subtire, peste care se aplica frunza bine scursa, peste
      ea se adauga o alta panza si se fixeaza bine pe ceafa. Se poate fixa si cu un
      batic legat la spate pentru ca frunza sa nu alunece. Se tine pana dimineata.
      Tratamentul nu trebuie sa depaseasca 4-6 zile la rand. Eu am facut acest
      tratament toamna, iar dupa prima noapte am putut sa-mi misc capul fara sa mai
      ametesc, iar frunza era subtire ca o foita de tigara. Noaptea am simtit cum
      efectiv ceva imi tragea boala din ceafa. Dupa sase zile eram ca nou-nascuta, nu
      mai aveam nici un fel de problema, nici ameteli, nici dureri. Au trecut de
      atunci zece ani si n-am mai avut nevoie sa merg nici macar la control medical.
      Acest tratament este bun si pentru spondiloza lombara si pentru reumatism. Am
      marea rugaminte sa publicati aceasta reteta deoarece este la indemana oricui.
      Nici nu va puteti inchipui cata lume sufera de spondiloza si cat de cumplite
      sunt efectele ei asupra starii sufletesti a bolnavului.

      EMILIA PUSCAS - Brasov, tel. 0268/18.09.48