Fw: Cugetari adânci + Desen pe nisip

  • mihaela gabor
    Message 1 of 1 , Feb 8, 2010

      --- On Sat, 2/6/10, dragoi alexandra <alexaforfriends@...> wrote:

      From: dragoi alexandra <alexaforfriends@...>
      Subject: Cugetari adânci + Desen pe nisip
      Date: Saturday, February 6, 2010, 9:16 PM

      Desenand pe nisip cu mainile

              Fisierul video de mai jos o arata pe castigatoarea unui concurs de talente din Ucraina, Kseniya Simonova, 24 de ani, desenand cu nisip pe o tabla luminoasa.

      Subiectul: cum au fost afectati oamenii obisnuiti de invazia germana in cel de-al doilea razboi mondial. "Marele razboi patriotic" a facut intre 8-11 milioane de victime dintr-un total al populatiei ucrainene de 42 de milioane de oameni.

              Castigatoarea concursului a primit un cec de 75.000 de lire sterline.

          http://www.youtube.com/watch_popup?v=vOhf3OvRXKg

      Cugetari adanci

      Eu stau, tu stai, el sta. (Imnul de stat)
      Doctore, ma chinuie ingrozitor coloana. (Constantin Brancusi)
      Posteritatea va crede ca am avut un singur ou.. (Columb)
      Femeile cu picioare lungi sunt cele mai bune la pat. (Procust)
      Duc o viata regulata; ma culc la sapte, ma scol la sapte. (Alba ca Zapada)
      A fost nunta cu dar, dar nu cine stie ce! (Zamfira)
      N-aveti, cumva, un foc? (Nero)
      Si totusi, se invarteste! (Galileo Galilei la un Chef)
      Eu sunt o exceptie: mi-am facut carul vara. (Nicolae Grigorescu)
      Am fost corigent la zoologie si literatura. (La Fontaine)
      Am oscilat intre Scoala Ardeleana si Scoala Militara. (Petru Maior)
      Aria cercului se bucura de o celebritate nemeritata. (Giuseppe Verdi)
      Noi vrem pamant! (un extraterestru)
      Nu intrati in marile complexe cu sotia. (Freud)
      Am picat la tzanc! (Aurel Vlaicu)
      Tabloul lui Repin este lipsit de simboluri. (Mendeleev)
      Intr-un triunghi conjugal, ipotenuza este iubita la patrat. (Pitagora)
      Cand pun mana pe un roman bun, nu-l las pana nu-l termin. (Cleopatra)
      Cartea mea de capatai este "Dupa douazeci de ani". (Silviu Brucan)
      Nu-mi fac planuri de viitor. (Nostradamus)
      Toti oamenii de valoare au zburat din Romania. (Henri Coanda)
      De fapt, la tara eu n-am vara, ci un var. (George Toparceanu)
      Ca orice om, am fost si eu la stramtoare. (Magellan)
      Ostenii mei, astazi avem exercitii de tragere. (Vlad Tepes)
      Americanii s-au obisnuit cu insula in coasta. (Fidel Castro)
      Am ajuns in America pentru ca m-a trimis nevasta dupa cartofi. (Cristofor Columb)