Fw: RE: Bancul zilei de la Acasa.ro

  • mihaela gabor
    Message 1 of 2 , Oct 1, 2009

      --- On Thu, 10/1/09, Veisa Elena <lenisa_v@...> wrote:

      From: Veisa Elena <lenisa_v@...>
      Subject: RE: Bancul zilei de la Acasa.ro
      To: ella_gabor@...
      Cc: "Veisa Viorel Vio" <viov0230@...>
      Date: Thursday, October 1, 2009, 8:53 PM

      Date: Thu, 1 Oct 2009 10:17:55 -0700
      From: ramybls@...
      Subject: Fw: Bancul zilei de la Acasa.ro
      To: lenisa_v@...

      ----- Forwarded Message ----
      From: Bancuri Acasa.ro <webmaster@...>
      To: "ramybls@..." <ramybls@...>
      Sent: Thursday, October 1, 2009 11:57:57 AM
      Subject: Bancul zilei de la Acasa.ro

      Aveti probleme cu citirea acestui mail? Click aici pentru a-l citi online.

      Click aici pentru a te asigura ca vei primi constant in inbox newsletterul!

      Bancul zilei

      Ion creste intr-un oras mic si apoi se muta la Bucuresti pentru a urma facultatea de drept. Decide sa se mute inapoi in orasul natal si sa isi deschida propriul birou de avocatura, insa afacerile ii merg cam greu la inceput.
      Intr-o zi, vede un om apropiindu-se de usa biroului. Fiind primul sau client doreste sa ii faca impresie buna. Cand acesta ajunge la usa, Ion ridica rapid receptorul si incepe, facandu-i semn cu mana sa intre: "Nu. In nici un caz. Spune-le idiotilor ca nu ma voi opri pana nu primesc un miliard despagubire. Da. La tribunal am sedinta maine. Spune-i procurorului general ca am timp sa ma intalnesc cu el numai saptamana viitoare candva."
      Si continua asa pentru vreo cinci minute. Omul asteapta cu rabdare pana Ion termina. Acesta pune jos receptorul si se intoarce catre noul venit.
      -Imi pare rau ca v-am facut sa asteptati. Sunt foarte ocupat. Cu ce va pot ajuta?
      Omul raspunde:
      -Sunt de la telefoane! Am venit sa va instalez telefonul!

      Recomanda acest newsletter unui prieten! Urmeaza acest link!
      Despre acest mail
      Acest email este trimis ca urmare a solicitarii Dumneavoastra explicite de catre site-ul Acasa.ro. Emailul se supune politicilor de anti-spam. Pentru a te asigura ca primesti constant in inbox newsletterul, adauga adresa de la care este expediat in Address Book-ul tau. In cazul in care consideri emailul ca fiind spam informeaza-ne.
      Click aici daca doresti sa te dezabonezi.
      Expeditor: Acasa Media SRL Adresa : Pierre de Coubertin 3-5, Office Building, Sector 2, Bucuresti

      .

      Arata-ti stilul cu o poza display Messenger. Uita-te la toate. Clic aici!

    • mihaela gabor
      Message 2 of 2 , Oct 1, 2009

        Aveti probleme cu citirea acestui mail? Click aici pentru a-l citi online.

        Click aici pentru a te asigura ca vei primi constant in inbox newsletterul!

        Bancul zilei

        Intr-o manastire traiau doua maicute. Una era cunoscuta drept Sora Matematica (SM) iar cealalta era cunoscuta drept Sora Logica (SL). Odata le-a prins intunericul impreuna, pe un drum de tara, laturalnic. Erau inca departe de manastire.
        SM: L-ai observat pe individul care ne urmareste in ultimele 38 de minute si jumatate? Ma intreb ce ganduri are.
        SL: E logic. Vrea sa ne violeze.
        SM: O, nu se poate! La viteza cu care mergem noi o sa ne ajunga cam in 15 minute. Ce-o sa facem?
        SL: Singurul lucru logic pe care putem sa-l facem este sa mergem mai repede. Au grabit pasul.
        SM: Nu tine figura!
        SL: Normal ca nu tine! Barbatul a facut un lucru logic: a inceput sa mearga si el mai repede.
        SM: In concluzie, ce ne facem? La viteza asta o sa ne ajunga intr-un minut.
        SL: Singurul lucru logic pe care putem sa-l facem este sa ne despartim. Tu ia-o in directia aia si eu in cealalta. Nu ne va putea urmari pe amandoua deodata.
        Barbatul s-a hotarat sa o urmareasca pe Sora Logica. Sora Matematica a ajuns la manastire si a asteptat-o ingrijorata pe sora Logica. In cele din urma sora Logica a sosit ravasita si imbujorata.
        SM: Sora Logica, multumesc lui Dumnezeu ca ai ajuns teafara ! Spune, te rog, ce sa intamplat!
        SL: S-a intamplat ceea ce era logic sa se-ntample: barbatul n-a putut sa ne urmareasca pe amandoua, asa ca m-a urmarit numai pe mine.
        SM: Da, ma rog! Si ce s-a intamplat dupa aia?
        SL: S-a intamplat ceea ce era logic sa se intample. Am inceput sa fug cat puteam de repede iar el a facut acelasi lucru.
        SM: Si?
        SL: S-a intamplat singurul lucru logic care putea sa se intample. M-a ajuns.
        SM: Doamne, Dumnezeule!!! Si ce-ai facut?
        SL: Singurul lucru logic pe care puteam sa-l fac in situatia aceea: m-am intors cu spatele la el si mi-am ridicat poalele vesmintelor mele monahale pana la brau.
        SM: Vai, sora! Si ce-a facut barbatul?
        SL: A facut ceea ce era logic sa faca: s-a apropiat de mine, s-a descheiat la curea si si-a lasat pantalonii in vine.
        SM: Oh, nu! Si apoi ce s-a intamplat?
        SL: Nu e logic, sora? O maicuta cu poalele ridicate fuge mult mai repede decat un barbat cu pantalonii in vine!

> [...]
        Click aici daca doresti sa te dezabonezi.
        Expeditor: Acasa Media SRL Adresa : Pierre de Coubertin 3-5, Office Building, Sector 2, Bucuresti

        Nu pierde contactul cu prietenii tăi de pe Hi5 Clic aici!