Fw: Prima bashina din cuplu....mega tare

  • mihaela gabor
    Message 1 of 1 , Mar 25, 2009

      --- On Wed, 3/25/09, lazar simona <simo_monika_25@...> wrote:

      From: lazar simona <simo_monika_25@...>
      Subject: Fw: Prima bashina din cuplu....mega tare
      To: "adrian iordache" <aadrian_aadrian@...>, "andreea deya" <deya_1986@...>, "miha antonescu" <mihaelaantonescu@...>, "popescu bibi" <elitimobil@...>, "carmen carmen" <flyawey_2007@...>, "gabi craciunescu" <craciunescug@...>, claudia_daj1983@..., "cretu vio" <ka2sumire@...>, "irina cucueteanu" <i_cucueteanu@...>, ella_gabor@..., "diana" <g_dianaelena@...>, "geo" <geo_nico@...>, ramona_dumitru_29@..., m_cismas@..., madalina_constantin23@..., "marian iulia" <marian_iulia@...>, "Tina Miron" <tyna_m2002@...>
      Date: Wednesday, March 25, 2009, 9:04 PM

      ----- Forwarded Message ----
      From: Alexandra Margineanu <amargineanu@...>
      To: lazar simona <simo_monika_25@...>; iulia.alecse@...; dancatalin_serbanescu@...; agrigore@...; Alina Ghineti <aghineti@...>; Cristina Dobrica <cdobrica@...>; RSSM Pitesti <rssm_pitesti@...>; Romina CALIMAN <rcaliman@...>; irina masnita <imasnita@...>
      Sent: Wednesday, March 25, 2009 2:38:43 PM
      Subject: RE: Prima bashina din cuplu....mega tare

      Mai fetelor, cu voi vreau sa stau de vorba, incerc sa va explic in ceea ce urmeaza, ce facem noi baietii atunci cand vrem sa tragem prima basina langa voi!

      Hai sa o luam cu inceputul:
      Ne imbracam frumos, ne pregatim cu 5 ore inainte, dusul se prelungeste, ne barbierim desi nu e impetuos necesar, ne luam cel mai frumos tricou din dulap,  rugam un amic sa ne imprumute ceasul lui,  facem rost de bani pentru a iesi la cel mai scump  restaurant,  dam o fuga la un alt amic sa ne dam cu parfum,  etc. Dupa ce am trecut prin toate etapele astea,  se apropie ora mult asteptata. Iesim din casa,  dam fuga la florarie,  cumparam un buchet de trandafiri,  ne oprim la spalatorie sa curatam masina interior-exterior si iata-ne pregatiti de marea intalnire.
      E fata pe care o dorim cel mai mult,  ne-am indragostit rapid,  e frumoasa si fluturii iti rup stomacul!  Parcam masina strategic,  nu oricum,  undeva mai departe de scara ei,  astfel ca atunci cand iese,  sa mai vedem odata ce cur frumos are! Se urca in masina,  noi mai timizi,  incercam sa-i zambim cat mai sarmant si demaram. Urmeaza restaurantul,  o cina romantica, discutii pe diverse teme. Ii dai ei dreptate in mai toate cazurile, te prefaci ca si tie-ti plac pisicile, ca sunt atat de dragute (stiind ca si ea are una), si ca ai 2 prin fata blocului si le dai mereu  mancare,  desi iti aduci aminte in sinea ta,  ca ultima pisica pe care ai intalnit-o n-a primit de la tine decat o bricheta in cap sau un fum de tigara in ochi.  In loc de “p*** mea” spui “puii mei”,  ii explici ca unii barbati sunt chiar porci si ca tu nu esti unul din misoginii aceia care considera ca femeia la volan e o catastrofa,  ii mai spui ca nu prea iti place berea,  desi tu stii ca bei si 20 de halbe daca te enervezi. O “avertizezi” ca tie iti plac plimbarile romantice pe malul marii,  sa inteleaga ca esti un romantic incurabil, ca  iubesti copiii, ca asculti numai si numai muzica buna,  desi cand te imbeti rupi pantofii pe Salam .
      Vine mancarea,  ti-ai comandat ceva sofisticat, un ficat de gasca,  ceapa caramelizata si rulada de piept de curcan cu sunca de Parma si sos de branza cu garnitura de lasagna  ca tu nu esti un fraier, dar te-ai cam pacalit cu alegerea facuta, tot mai buna era o ceafa de porc.  Te chinui sa mananci ca la carte, nu primitiv cum mananci mici cu baietii la targ la Vitan. Vine nota de plata, te miri la misto ca a costat atat de putin,  lasi baccis gras ospatarului, va indreptati catre masina, ii deschizi portiera, si te indrepti catre blocul ei. O lasi la 2-3 metri de scara , ca sa-i mai poti admira curul inca odata, va sarutati 4-5 minute fara oprire, cu p*** atat de sculata incat iti rupe chilotii aia buni! Un moment de fericire maxima si de implinire, apare atunci cand se da jos din masina si i se vad bikinii aia roz, de regula! Sau de regulat
      Urmeaza o relatie frumoasa, plina de iubire, nopti de dragoste nebuna, va bagati si la un 69 dupa un timp .si in paralel, de-a lungul timpului incepe sa iasa si fiara din tine. Esti in  perioada de tranzitie in care “puii mei ”, “pusca mea” sunt inlocuite de “p*** mea”,  la semafor scoti capul pe geam si te adresezi unei pertenere de trafic cu “ce mortii tai faci fa proasto? te bagi in fata mea?”.
      Vine insa si un moment mai delicat ptr noi toti…. Esti cu ea acasa si iti vine sa te besi…Nu te mai poti abtine..e deja a nu stiu cata oara cand te-ai oprit la fix, ba intr-o zi  chiar ai fost la un pas sa rupi pantalonii si cu ma-sa de fatza.  Acum esti din nou in impas, si te gandesti profund “sa ma risc ma si s-o dau?  ce dracu sa zica?  poate se supara! Fie ce-o fi!
      Si o dai,  in speranta ca e mai putin zgomotosa,  dar te-ai inselat! A sunat ca la revolutie…a fost un sir lung de impuscaturi, artificii, petarde si cred ca a lasat si ceva urme de nicotina pe chiloti! Apoi te uiti in ochii ei, si razi fortat, te scuzi si ii spui ca n-ai mai putut. Ea iti spune ca esti nesimtit si tu o iei repede in brate si-o saruti. Asta a fost prima basina, dintr-o serie de alte sute. Dupa un timp, ajungi sa te besi si s-o bagi cu capul in plapuma si sa o tii acolo, pana se inverzeste la fatza. Doar te iubeste, n-are ce sa zica! Doar nu te-o parasi ea ptru o basina nevinovata!
      Intelegeti mai fetelor, cam cum stau lucrurile? Nu ma judecati gresit, nu sunt misogin, dar asta-i realitatea. O sa ma revansez

      Please visit www.danone.ro

      Join the Danone Green Spirit --- Please visit: Sustainable Development
      SAVE THE ENVIRONMENT - THINK BEFORE YOU PRINT THIS E-MAIL!

      for the sustainable development, please link to:
      http://www.danone.com/en/sustainable-development/packaging.htm

      Ce message electronique et tous les fichiers attaches qu'il contient sont
      confidentiels et destines exclusivement a l'usage de la personne a laquelle
      ils sont adresses. Si vous avez recu ce message par erreur, merci de le
      retourner a son emetteur. Les
       idees et opinions
      presentees dans ce message
      sont celles de son auteur, et ne representent pas necessairement celles du
      Groupe DANONE ou d'une quelconque de ses filiales. La publication, l'usage,
      la distribution, l'impression ou la copie non autorisee de ce message et des
      attachements qu'il contient sont strictement interdits.

      This e-mail and any files transmitted with it are confidential and intended

      solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you have
      received this email in error please send it back to the person that sent
      it to you. Any views or opinions presented are solely those of its author
      and do not necessarily represent those of DANONE Group or any of its subsidiary
      companies. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing
      or copying of this email and its associated
       attachments is strictly prohibited.