Re: [groningen-genealogy] Re: Ortsippenbuch Wymeer

  • Henk Sloots
    Message 1 of 44 , Jul 2 11:24 AM
      Hallo Teijo

      Nomde Alberts zou in 1733 geboren zijn maar waar staat niet vermeld.
      Finsterwolde ? Beerta misschien ? Zijn vrouw was Janna Dircks, gedoopt
      29-9-1727 te Kirchborgum als dochter van Dirck Hinderks en Engel Jans
      (Thoolen) te Langerype.
      Het gezin van Nomde bestond uit:
      Wopke 09-02-1757
      Albert 10-11-1759
      Frauke 25-11-1762
      Dirk 18-12-1763
      Frouwke 18-12-1763
      Getruit 28-08-1766
      Hinderk Jans 23-04-1768

      Alvast bedankt,
      Henk Sloots
      Message 44 of 44 , Jul 6 11:50 PM
        Hoi Teijo,

        Helaas kan ik de Nobbe's niet vinden, alleen n(-).

        Mvg Derk