begrafplaats jonkersvaart gem marum

  • Willem Hovinga
    Message 1 of 2 , Jul 2, 2004
      Hallo

      Begraafplaats Jonkersvaart gemeente Marum is klaar (140 graven)
      Ik ga nu met de begraafplaats Niebert gem Marum Beginnen.

      Vriendelijke groet,

      Willem

      http://members.lycos.nl/willemhovinga Genealogie en begraafplaatsen
      http://home.hetnet.nl/~wilhovinga Vogels Vlinders en Libellen
      http://members.home.nl/ivnleek ivn afdeling Leek/Nietap
      w.hovinga@...

    • Hendrik Mulder
      Message 2 of 2 , Jul 2, 2004
        Ik lees de berichten over de begraafplaatsen.
        Ik zelf woon in New York en kan zelf de begraafplaatsen
        niet bezoeken. Ik wil dan ook een ieder bedanken
        die het mogelijk maakt om grafstenen van mijn voorouders
        te kunnen zien.

        Henk Mulder

        If you tell the truth, you don't have to remember anything."
        -- Mark Twain