begraafplaats zevenhuizen vak e

  • Willem Hovinga
    Message 1 of 1 , Jul 1 2:36 AM
      Hallo Allen

      Er zijn weer 235 graven ge�ndexeerd Vak e begraafplaats Zevenhuizen en staan
      nu op mijn homepage. Bij vak E staan ook wat graven van vak F en van de Muur

      Tevens was dit de laatste vak voor Zevenhuizen.
      Ik ga nu de begraafplaats van Jonkersvaart doen gemeente Marum

      Vriendelijke groet

      Willem

      http://members.lycos.nl/willemhovinga Genealogie en begraafplaatsen
      http://home.hetnet.nl/~wilhovinga Vogels Vlinders en Libellen