Re: Ortsippenbuch Wymeer

  • jwpm2003
    Message 1 of 44 , Jun 30, 2004
      Hallo Nelleke

      Bedankt voor de tip, Mijn familie komt uit Wymeer en daar loop ik nu
      vast. Deze boek kan ik inderdaad goed gebruiken en hopelijk staan er
      gegevens in van Meulman.

      Groetjes Wilma Swijgman

      --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, "nelleke buzeman"
      <kdbuzeman@z...> wrote:
      > Gelezen in het blad van de Vereniging voor Genealogie en Historie
      Westerwolde jaargang 25, nr. 2, juni 2004, blz. 50:

      > Er is een Ortsippenbuch Wymeer (1713-1900) uitgekomen, 400
      pagina's op A4formaat, met ca. 3300 gezinnen. Er is ook gebruik
      gemaakt van kerkboeken uit de omgeving (o.a. Weener, Bunde, Blijham,
      Bellingwolde) waardoor gezinnen compleet konden worden weergegeven.
      Etc. etc.
      26655 Westerstede (D), tel. 4944884668, e-mail: koens@e...
      > Het boek kost 35 euro, verzendkosten 7 euro
      >
      > Dit leek mij wel interessante info voor de leden van onze
      Yahoogroep, vandaar deze mededeling. Nelleke

    • D.Franzen
      Message 44 of 44 , Jul 6, 2004
        Hoi Teijo,

        Helaas kan ik de Nobbe's niet vinden, alleen n(-).

        Mvg Derk