Elisabeth van den Berg

  • vanlienenvisser
    Message 1 of 4 , Apr 2 7:35 AM
      Goedemiddag,

      In Schagen trouwt Elisabeth van den Berg, geboren in Groningen rond
      1812.
      Haar vader is Sander André van den Berg, rijksambtenaar, haar moeder
      Henderina Strang. Rond 1830 wonen zij in Weesp.
      Weet iemand de geboortedatum van Elisabeth?

      Als iemand iets op te zoeken heeft in het streekarchief in Alkmaar
      doe ik dat graag.

      Groeten,

      Gertie van Lienen-Visser

      http://genea.pedete.net
      huwelijken in Noord-Holland

      http://members.chello.nl/cfsmit2
      diverse families van overal
    • fensies@aol.com
      Message 2 of 4 , Apr 5 10:48 AM
        Gertie (van Lienen-Visser),

        Uit mijn familiekroniek:
        "Haar ouders waren Willem Nijenhuis, geboren te Warnsveld (Gld) in 1816, van
        beroep arbeider en Margaretha Catharina van der Kade, gedoopt te Schagen in
        1812, blijkens het doopregister van de Hervormde Gemeente, en destijds van
        beroep dienstbode."

        Haar ouders waren Cornelis en Johanna Klein, die in 1804 in Rotterdam waren
        getrouwd. Verder is mij niets bekend.

        Zou je mij een plezier willen en nagaan of er een doopakte beschikbaar is van
        Greet van der Kade.

        vriendelijke groeten
        Joe Fens
        Alexandria, VA USA

      • vanlienenvisser
        Message 3 of 4 , Apr 10 2:24 PM
          Willem Nijenhuis, geboren te Warnsveld (Gld) in 1816, van
          > Zou je mij een plezier willen en nagaan of er een doopakte
> [...]

          ****
          Het spijt me, we waren zo druk met het klaarmaken van de updates voor
          de Noord-Hollandse huwelijken, dat al het andere er even bij inschoot.
          Dinsdag a.s. zal ik voor je kijken.
          Zijn er meer met vragen? Dan neem ik die meteen mee.

          Groeten,

          Gertie van Lienen-Visser

          http://genea.pedete.net
          huwelijken in Noord-Holland in de 19e eeuw
        • fensies@aol.com
          Message 4 of 4 , Apr 11 7:27 AM
            Gertie
            Vriendelijk dank voor de moeite. Voor mij is het net even te ver om langs
            Alkmaar te gaan voor dit soort informatie.

            Prettige Paasdagen
            Joe