Grietje Waldvogel

  • Dik groenhuizen
    Message 1 of 1 , Mar 31, 2004
      Heeft iemand voor mij de geboorteplaats/datum en overlijdensplaats/datum van Grietje Waldvogel, d.v. Hendrik Johannes Waldvogel en Grietje Kellevink. Zij is op 21 jarige leeftijd 25 september 1901 in Rotterdam getrouwd met de 23 jarige Cornelis Holewijn.
      Grietje staat in de huwelijksakte als Grietje Waldvogel van Doesburg.
      Doesburg kan haar laatste woonplaats zijn maar ook haar geboorte/woonplaats.

      Bij voorbaat dank
      vr.gr. Dik Groenhuizen