Re: Update homepage Drenthe

  • Hans Homan Free
    Message 1 of 5 , Apr 1, 2001
      Er zijn nog een paar genealogieen uit het Oostermoer gebied bijgeplaatst op
      mijn homepage:

      Dit betreft:

      Genealogie: Hamming (Veenhof), Buiting (Buinen), Ottens, Meursing, Hoving,
      Jobing

      Zie URL:

      http://home.hetnet.nl/~homanfree/dr-genea.htm
    • Hans Homan Free
      Message 2 of 5 , Apr 4, 2001
        Hallo Metha,

        Bedankt voor de aanvullingen. Ik heb overigens meer voorouders van Klaas
        Eigendeel dan op mijn homepage staan. Als je interesse hebt, hoor ik het
        wel.

        Met Vriendelijke Groeten,

        Hans Homan Free
        Message 3 of 5 , Apr 16, 2001
          Hallo Allemaal,

          Mijn homepage is voorzien van een tweetal nieuwe deel gen.

          Het betreft:

          Cruise, Zuidlaren: http://home.hetnet.nl/~homanfree/crui-fr.htm

          Wierding, Zuidlaren: http://home.hetnet.nl/~homanfree/wier-fr.htm

          Met vriendelijke Groeten,