UPdate homepage: Genealogie Buiting en Hamming

  • Hans Homan Free
    Message 1 of 5 , Mar 31, 2001
      Ik heb 2 nieuwe genealogieen toegevoegd aan mijn homepage:

      Hamming (Veenhof): http://home.hetnet.nl/~homanfree/hamm.htm

      Buiting (Buinen): http://home.hetnet.nl/~homanfree/buiti-fr.htm

      Groeten,
      Hans Homan Free
      Homepage http://home.hetnet.nl/~homanfree/
    • Hans Homan Free
      Message 2 of 5 , Apr 1, 2001
        Er zijn nog een paar genealogieen uit het Oostermoer gebied bijgeplaatst op
        mijn homepage:

        Dit betreft:

        Genealogie: Hamming (Veenhof), Buiting (Buinen), Ottens, Meursing, Hoving,
        Jobing

        Zie URL:

        http://home.hetnet.nl/~homanfree/dr-genea.htm
      • Hans Homan Free
        Message 3 of 5 , Apr 4, 2001
          Hallo Metha,

          Bedankt voor de aanvullingen. Ik heb overigens meer voorouders van Klaas
          Eigendeel dan op mijn homepage staan. Als je interesse hebt, hoor ik het
          wel.

          Met Vriendelijke Groeten,

          Hans Homan Free
          Message 4 of 5 , Apr 16, 2001
            Hallo Allemaal,

            Mijn homepage is voorzien van een tweetal nieuwe deel gen.

            Het betreft:

            Cruise, Zuidlaren: http://home.hetnet.nl/~homanfree/crui-fr.htm

            Wierding, Zuidlaren: http://home.hetnet.nl/~homanfree/wier-fr.htm

            Met vriendelijke Groeten,