RE: [groningen-genealogy] Roelf Heikens (Oude Pekela??)

  • R.Heikens
    Message 1 of 6 , Feb 29, 2004
      Hallo Joop,

      Dit is alles wat ik heb gevonden.

      Groet Ron Heikens

      -----Oorspronkelijk bericht-----
      Van: Joop Mug [mailto:jamug@...]
      Verzonden: zondag 29 februari 2004 20:38
      Aan: Groningen-Genealogy
      Onderwerp: [groningen-genealogy] Roelf Heikens (Oude Pekela??)

      Hallo allen,

      Een jaar of 2 geleden heb ik deze vraag ook al eens gesteld, maar toen geen
      respons gekregen. Wellicht is er nu iemand die meer weet.

      Op 23 augustus 1851 overlijdt te Sappemeer Roelf Heikens, 64 jaar oud,
      echtgenoot van Anna Maria Scholte (ook wel Maria Josephs Scholte of Maria
      Scholtens, geb. circa 1795 te Koninkrijk Pruissen.) Een huwelijk van hen
      heb ik nergens kunnen vinden.
      Volgens de overlijdensakte is Roelf Heikens een zoon van Heike Heikens en
      Helena Beijer, beiden overleden te Oude Pekela. In Oude Pekela heb ik van
      hen echter niets kunnen vinden.

      Wellicht zijn de namen van de ouders niet correct overgenomen in de
      overlijdensakte of zijn zij elders overleden.

      Het eerste (mij bekende) kind van Roelf Heikens en Anna Maria Scholte is
      Harmannus Heikens, geboren te Oude Pekela, gedoopt in januari 1817. De
      overige kinderen (7) worden geboren te Sappemeer.

      Is er iemand die meer weet over het voorgeslacht van deze Roelf Heikens?

      Met vriendelijke groet,

      Joop Mug

      http://home01.wxs.nl/~jamug/

      Yahoo! Groups Sponsor

      <http://rd.yahoo.com/SIG=12cmkb28g/M=274551.4550177.5761904.1261774/D=egroup
      web/S=1705040837:HM/EXP=1078169879/A=2019528/R=2/SIG=141nqpo1j/*http://ad.do
      ubleclick.net/jump/N3349.yahoo1/B1282054.27;abr=!ie4;abr=!ie5;sz=300x250;cod
      e=18634;dcopt=rcl;ord=1078083479034555?> Click HereClick Here

      <http://us.adserver.yahoo.com/l?M=274551.4550177.5761904.1261774/D=egroupweb
      /S=:HM/A=2019528/rand=375589934>

      _____

      * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service
      <http://docs.yahoo.com/info/terms/> .