Arent Tonis Bos x Remke Jans

  • Paul Stuit
    Message 1 of 2 , Feb 28, 2004
      Beste medespeurders,

      Wie kan mij helpen aan de voorouders van mijn voorouder Remke Jans?

      Arent Tonis Bos (1744 - 1834 Wildervank) huwde in augustus 1770 in Wildervank met REMKE JANS, geb. ca. 1740, overl. 26-12-1820 Wildervank.
      Kinderen:
      Toon Arents ~ 2-12-1770 Wildervank
      Dijltje Arents ~ 8-1772 Wildervank
      Tunnisjen Arents Bos ~ 9-1775 Wildervank
      Hindertje Arents ~ 2-4-1780 Wildervank
      Janna Arents Bos ~ 18-4-1784 Wildervank
      Trientje Arents Bos, geen data
      Wijgertje Arents Bos, geen data.

      Is er iemand die dezelfde REMKE JANS als voorouder heeft?
      Graag hoor ik van jullie.
      Groet,
      Paul Stuit

    • bert schut