Re: [groningen-genealogy] Barkhuis, Barghuis, Borghuis

  • Ron Boef
    Message 1 of 2 , Mar 11, 2001
      Hallo Ad,

      Ik ben verwant aan de familie Pertien en heb in mijn bestand:

      Anna Harms BORGHUIS; geb. Wildervank, ged. Kleinemeer 08-03-1775, ovl.
      Stadskanaal 17-07-1837, dochter van Harm Lucas Borghuis en Susanna
      Borgers.
      Zij tr. Veendam 25-05-1802 met Gerardus (Geert) Geerts PATIJN; ged.
      Kleinemeer 24-04-1774, ovl. na 1838, zoon van Geert Geerts Patien en
      Trijntje Jans. NB: Geert jr. werd bij zijn doop Patijn en bij het
      huwelijk Pertin genoemd, de familienaam komt verder oa voor als Patien,
      Pertien en Terpentijn.

      Weet iemand waar/wanneer Gerardus (Geert) Patijn is overleden?

      Vriendelijke groet,
      Ron Boef
      http://www.boef.net/nng/ - Noord Nederlandse Genealogie