Zonderkop

  • a.westra1@chello.nl
    Message 1 of 2 , Jan 9, 2001
      Wie heeft er informatie over de familie Zonderkop of wil voor mij
      eens kijken naar het huwelijk en bijlages van Jan Hogveen en Marijke
      Zonderkop. Zij huwen te Zevenhuizen in 1837. Ik zoek de juiste
      huwelijksdatum en van de bijlages het evt. overlijden van de ouders
      van Marijke. Verder is alle info over deze familie welkom. Met vr.
      gr. Bert Westra
    • Cor de Graaf
      Message 2 of 2 , Jan 9, 2001
        Marijke Everts Zonderkop * Ooststellingwerf 14-10-1860, overl. Odoorn
        5-1-1946 tr. 11-5-1877 Sleen Albert Jans Jagt * 3-5-1857 overl. Odoorn
        18-9-1945. Zij was een dochter van Evert Berends Zonderkop en Aukje Aukes
        Bakker.

        Cor de Graaf