Re: Johan Breukink betreff. Boerema

  • s.hhagen@freeler.nl
    Message 1 of 1 , Dec 31, 2000
      Hallo Johan,
      Bedankt voor je reactie op mijn vraag. De door jou genoemde voor de
      hand liggende punten zijn mij bekend en allemaal aan de orde geweest.
      Het is natuurlijk zo dat je altijd meer kunt doen, bv de doopboeken
      van dorpen in de buurt van Kommerzijl allemaal doorzoeken. Dit is
      echter een groot karwei dat ,omdat ik in Noord Brabant woon, niet erg
      opschiet. Mijn hoop was dat er een Boerema zou zijn met een Lutske
      Arents of een Arent Geerts in zijn voorgeslacht. Tot dusver nog
      geen reactie gehad maar wat niet is kan komen.
      Groeten en beste wensen voor 2001
      Siegfried Hagen