Re: [groningen-genealogy] een vraag

  • Ben Aalbers
    Message 1 of 4 , Aug 31, 2003
      ----- Original Message -----
      From: "marinus" <marinus.beek@...>
      To: <groningen-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Monday, September 01, 2003 7:42 AM
      Subject: [groningen-genealogy] een vraag

      Hallo Yahoo groupies
      kan iemand mij vertellen wat de betekenis of omschrijving is van het woord
      Douairière ik kan het niet vinden. met vriendelijke groet Marinus van Beek
      Email adres is marinus.beek@...

      Marinus,
      Volgens mijn Kramers' woordenboek is dat een adellijke weduwe.
      Beste wensen van Ben Aalbers
    • Anna van Gelderen
      Message 2 of 4 , Aug 31, 2003
        Hallo Marinus,