Re: [groningen-genealogy] Zoek Vraag

  • Dick Kuil
    Message 1 of 2 , Jul 7, 2003
      Hallo Derk,

      Ik heb geheel Oude en Nieuwe Pekela nagezien op de door jou genoemde
      personen, echter zonder resultaat. Het positieve van dit bericht is dat je
      niet langer hoeft te zoeken in Oude en Nieuwe Pekela. Mogelijk is het prijs
      in Winschoten. Maar over die gegevens beschik ik niet.

      * Genealogie Provincie Groningen
      * eBooks Groningana en Genealogie
      * Digitale fotoalbums

      url: www.futurum.nl