Re: [groningen-genealogy] Groede

  • Nynke van den Hooven
    Message 1 of 2 , Jul 1, 2003
      Lijstgenoten,

      Hartelijk dank dat u mij allen zo attent op de ligging van Groede hebt gewezen :-)
      Aangezien ik een paar kilometer ten zuiden ervan ben geboren, was de locatie mij welbekend. Het verbaasde mij echter dat een inwoner uit de ene hoek van dit land in de uiterste andere hoek terecht was gekomen en vroeg mij daarom af of er een Groningse versie van bestond.

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven.

      PS En nu gewoon weer verder met genealogie!
      Message 2 of 2 , Jul 1, 2003
        Ik heb meer mensen uit mijn bestand die vanuit Zeeland maar ook vanuit
        Vlaanderen en Limburg naar de provincie Groningen zijn verhuisd, dus zo
        vreemd was het kennelijk niet

        At 16:35 01/07/2003, you wrote:

> [...]
        >hoek van dit land in de uiterste andere hoek terecht was gekomen en vroeg
        >mij daarom af of er een Groningse versie van bestond.

        http://www.hendrick-hamel.henny-savenije.pe.kr (in English) Feel free to
        discover Korea with Hendrick Hamel (1653-1666)
        http://www.vos.henny-savenije.pe.kr Frits Vos Article about Witsen and
        Eibokken and his first Korean-Dutch dictionary
        http://www.cartography.henny-savenije.pe.kr (in English) Korea through
        Western Cartographic eyes
        http://www.genealogy.henny-savenije.pe.kr Genealogy
        http://www.henny-savenije.pe.kr/bboard Bulletin board for Korean studies