Re: van der Grijspaarde Groede

  • hanhugosmit
    Message 1 of 4 , Jul 1, 2003
      Het gaat inderdaad om de Zeeuwse Groede, althans dat maak ik op uit
      de volgende huwelijksinschrijving aldaar (gevonden op
      www.grijsbaard.demon.nl/bevolking/Trouwboek1771.html)
      Sara Strubbe, weduwe van Isaac Grijspere/Grijspeert ondertrouwt op 18-
      5-1776 in Groede (Zeeland) met Jacobus Coppejan.

      Er is daar vast meer te vinden.

      Groet,
      Hugo

      --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, Harm Selling <hselling@x>

    • R. A. Blom
      Message 2 of 4 , Jul 1, 2003
        Goede morgen Nynke.Als je plaatsnamen zoekt waar ook ter wereld
        kijk dan eens op www.expedia.com het moet wel een onmogelijke plaats
        zijn als het er niet op voorkomt.Groede ligt in Zeeland,omgeving Cadzand,
        Nieuwvliet en Breskens.Hartelijke groeten Robert A.Blom.Enschede.
        (ZEEUWS-VLAANDEREN). JE WEET HET WEL.!