Zoektocht gelukt

  • jan_brugge
    Message 1 of 1 , Jun 29, 2003
      Hallo medegenealogen,

      Iedereen die mij heeft geholpen hartelijk dank. We zijn in eerste
      instantie op het verkeerde been gezet omdat John er vanuit ging dat
      zijn vader in Oude Pekela was geboren. Zoals je uit een fragment
      hieronder kunt lezen is deze zoektocht gelukt en heeft het medium
      internet opnieuw succes gehad.

      Nogmaals hartelijk dank,

      Jan Brugge
      http://members.home.nl/jbrugge/

      Hello John,
      So as you can see, I probably found your half Brother. I do not no if
      you can read this letter. He is writing me that your father is
      a "Fopke Voorma" who is born in Noorddijk and die in Roodeschool. Is
      is buried in Oosteind nearby Oudeschip.
      Your half Brother was not no about you that you are living in
      Indonesia butt in Australia. He is dilated to be in contact wish you.
      I hope for You that I found the right person. In the meantime I wish
      you al the luck.

      Have a nice day
      Jan Brugge
      http://members.home.nl/jbrugge/
      ___________________________
      Fopke Voorma geboren 1917 te Noorddijk en gestorven 1992 te
      Roodeschool en begraven op Oosteind in de buurt van Oudeschip

      Dear Jan,
      so many thanks for you're information, it is indeed my half brother
      which I have not seen or spoken to for about 14 years, you are indeed
      a wizard with you're information, for me it is time to mend fences
      with my brother.
      Again many thanks, I have emailed him already.

      Regards
      John Voorma