Re: [groningen-genealogy] huwelijk Wildervank 1815

  • Ad IJpelaar
    Message 1 of 8 , May 4, 2003
      Bedankt Jaap,

      Qua naamgeving zou het ook kunnen kloppen: de eerste dochter van Grietje
      (Henderkien) wordt vernoemd naar haar grootmoeder van vaders zijde, de tweede
      (Trijntje) zou dan naar die van moeders zijde genoemd zijn.
      De Gruoninga van 1995 heb ik weliswaar niet, maar via Menno moet dat lukken.

      Groeten,
      Ad IJpelaar

      Message 2 of 8 , May 4, 2003
        Hallo Ad en Jaap,

        Bij de volkstelling van 1829 te Nieuwe Pekela woont er een Anna Stoffers
        Kuipers, 50 jaar oud, aan het Stadskanaal 085 te Nieuwe Pekela. Zij woont in
        huis bij haar oom en tante Albert Eerkes Bakker en Annigje Harms Pinkster.
        Deze Anna is gedoopt op 16-04-1780 te Veendam als dochter van Stoffer
        Gabriels Houwing en Trientje Harms Pinksterboer.
        Ook ik heb geen Grietje kunnen vinden als dochter van bovengenoemd echtpaar.

        Groetjes
        Jan Schimmel
        Website: http://www.xs4all.nl/~toby48/

        Chatten met je online vrienden via MSN Messenger. http://messenger.msn.nl/