Re: [groningen-genealogy] Update genealogische Homepage

  • Menne Glas
    Message 1 of 3 , Sep 11, 2013
      Hallo Hans,

      Gefeliciteerd met het "bijna uitverkocht" zijn ;)

      De laatste jaren heb ik me weinig tot niet met genealogie bezig gehouden. Maar het begint weer te kriebelen.
      Jouw boek is een beetje langs me heegegaan, het verschijnen dan.
      Maar ik wil er graag een exemplaar van bezitten!

      Dus, als je me een banknummer + verschuldigd bedrag mailt, maak ik het overmorgen over (ben nu zonder bankcalculator(vergeten) op vakantie).

      Met vriendelijke groet,

      Menne Glas
      Parkweg 62
      9751 CV. Haren GN

      Op 11 sep. 2013 om 20:21 heeft "Hans Homan Free" <hans@...> het volgende geschreven:

      Hallo Allemaal,

      Ik heb zojuist mijn genealogische homepage een “schoonmaak” beurt gegeven en diverse pagina’s van een update voorzien. Dit zijn alle kwartierstaten en de genealogieen Frey/Free, Kuiper, Oortman en Zomerman.

      Nieuw is een collectie met Meijering genealogieen.

      P.S.: Het boek “Genealogie Homan” is bijna uitverkocht. De laatste exemplaren kunnen besteld worden met gratis verzending.

      Met vriendelijke groeten

      Hans Homan Free

      www.homanfree.nl