Coert Ghyssens (Ghijs(s)ens

  • brouw143
    Message 1 of 1 , Sep 10, 2013
      Ik ben met mijn stamboom gekomen tot circa 1500, maar blijf steken bij Coert Ghyssens (Ghhijs(s).

      Van hem is niet veel bekend cq te vinden op internet, wel geboren circa 1485 en overleden na 1565. Ook niet met wie hij getrouwd was, wel van veel te vinden van zijn zoon Johan Coerts, geboren circa 1510 in Wagenborgen.

      Wie heeft er eventueel nog verdere informatie over Coert Ghyssens (zijn vrouw en/of voorouders)of heeft suggestie(s) waar ik dat zou kunnen vinden?

      Bij voorbaat dank,

      Jan Brouwer