Re: Koperen ketel 1810

  • jansikke
    Message 1 of 7 , Aug 8, 2013
      De puntjes beginnen achter de H en eindigen voor de B H.T.S.18.10.E.H.B
      Ik heb het idee dat het meer voor de versiering is, maar ik zal er eens naar kijken. De linke met Scha en Boekholt lijkt mij ver gezocht aangezien deze mensen geen familie zijn. Ik zou niet weten hoe mijn overgrootvader Abel van der Zwaag via hen aan de ketel komt. De ketel komt voor op een lijst met spullen en hun waarde t.b.v. een erfenis. Waarschijnlijk die van Kornelis Smit, aangezien ik van hem ook notariele akten heb waarop de erfenis wordt geregeld. Ook kan ik geen passend huwlelijk vinden in 1797/ 1798.
      Bedankt voor alle reacties