RE: [groningen-genealogy] Re: Harm Bartelds x Engeltje Ferwerda

  • Hans Homan Free
    Message 1 of 8 , Jul 26, 2013
      Margje Winters is waarschijnlijk overleden te Borger

      Borger, overlijdensakte, 27 december 1876, aktenr. 116
      Overledene: Maria Maike Winters, beroep: zonder; overleden te Drouwenerveen
      (Borger) op 27-12-1876; oud: 91 jaren, dochter van NN NN en NN NN.

      Met vriendelijke groeten

      Hans Homan Free

      www.homanfree.nl

      Van: groningen-genealogy@yahoogroups.com