Re: Parentage of Derk Jurriens van Peer - Wildervank

  • nanapar@rocketmail.com
    Message 1 of 8 , Jul 8, 2013
      Ja, ze waren getrouwd in Drenthe:
      Gasselternijveen tr. 1755/10/08 80 Derk Jurriens bruidegom Hindriks Gasselternijveen, doop-, trouw-en overlijdensboek (1690-1811; DTB 51), 10 augustus 1755, pagina 80
      Huwelijksdatum: 1755/10/08.
      Bruidegom: Derk Jurriens, jongeman, Herkomst: Wildervank.
      Bruid: Fennigien Hindriks, jongedochter; Herkomst: Gasselter-Nieuwveen.