Antw: Re: [groningen-genealogy] Informatie over Vlagtwedde

  • T. Doornkamp
    Message 1 of 1 , Jun 11, 2013
      Die Gruoninga-boekjes staan in het archief in Groningen, vanuit die publicatie kun je ook de originele actes er goed bijzoeken. Ook de boeken van Wegman en Wegman (Westerwolders en hun Woningbezit) zijn zeer behulpzaam. Ik weet eigenlijk niet of die ook in het archief staan...

      Succes, Teijo

      Op 11-06-13, "J. van Bolhuis" <j.van.bolhuis@...> schreef:

      > Hallo Erwin,
      >
      > Nell Elema en Piet Bos publiceerden genealogie Moorlag teruggaand tot (vermoedelijk) ca 1650 waanin ook Wijnholt Jans Moorlag voorkomt. Gruoninga 20 (1975), v.a. blz 57. Aanvullingen in Gruoninga 48 (2003) blz 192 e.v.
      >
      > Met vriendelijke groet,
      > Jan van Bolhuis

      Groeten, Teijo