Re: [groningen-genealogy] Re: Bernardus Wubs

  • Simon Blok
    Message 1 of 8 , May 27, 2013
      Beste Hans,

      Excuus. Niet goed gelezen.

      Wubs is geen onbekende naam. De combinatie met Bernardus komt denkelijk
      minder voor. Gezien de periode lijkt het neven zijn niet uitgesloten. Een
      andere ingang is de deftige vorm van Albert of Bertus.

      Mvg Simon Blok

      Op 27 mei 2013 19:08 schreef hansweggemans <
      discussie_hans@...> het volgende:

      *Met vriendelijke groeten,*
      *
      *