Re: Huwelijk van Derk Abels en Anje Wolthers

  • gruno77
    Message 1 of 6 , May 27, 2013
      Moi Albert,

      Dat is een heel goede optie en nog waarschijnlijker dan het Westerzand, onder Sebaldeburen. Derk Abels kwam van Grijpskerk en Anje Wolters van Niezijl. Hun huwelijk werd gesloten te Oldehove. Het Ruigezand ligt dan nog dichterbij. Ik zal er in mijn bestand een aantekening van maken.

      Hartelijke groeten,

      Klaas Pera