Re: [groningen-genealogy] Re: Jan Jans ( de Jonge) Rietsema

  • bennemageerlings
    Message 1 of 12 , May 25, 2013
      De “Gerrit Jan” van 1681 is vermoedelijk dezelfde als de Geerghs in het doopboek van Rijssen
      03-11-1681 Geerlighs Jan Oldthoff Claesein ( Gerritsen)
      Geerligh is naar mijn mening een niet zo vaak voorkomende voornaam in Groningen, maar wel in de Achterhoek en Twenthe. Dit zal bij zijn huwelijk in Nietap Gerrit zijn geworden.

      vr.gr. Menno Bennema Geerlings