Re: Herman Neumeijer

  • patmiebies
    Message 1 of 14 , May 18, 2013
      Dag Jaap,

      Tijdens het bladeren in nog niet geïndexeerde stamboeken op Genver.nl, liep ik tegen de volgende militair Niemeijer aan:
      Adrianus Niemeijer Rotterdam 11-3-1792
      Je kunt hem vinden op URL https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1942-25182-7154-9?cc=1498335&wc=14229478, fiche 15.
      Ik heb hem op jouw site niet kunnen vinden. Misschien heb je er iets aan.

      Gr.
      Peter

      --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, "jakobniemeijer@..." <jakobniemeijer@...> wrote:

      > Omdat mij dikwijls wordt gevraagd -met het oog op mijn achternaam- of ik familie van de bekende tabaksfabrikant Thedorus Niemeijer ben, heb ik dat eens uitgezocht. Ik vond zijn Duitse voorvader en heb van hem een genealogie met nakomelingen opgesteld en op mijn site geplaatst
      > Zie http://www.noordelingen.nl/ParenteelHermanNeumeijer1747.HTM
      > Ik sta graag open voor mooie aanvullingen/correcties en wat dies meer zij.
      > Groet,
      > Jaap Niemeijer
      > Hoogeveen

    • Ben Doedens