Ritsema Y-DNA

  • sakereina
    Message 1 of 2 , Apr 28, 2013
      Hallo,

      Een verre Ritsema-verwant uit de USA wilt graag in contact komen met een Ritsema of Ritzema die in directe mannelijke lijn afstamt van Eepe (Ipo) Ritsema van Stitswerd (Zuidwende). Hij wil graag zijn Y-DNA kunnen vergelijken en zo zekerheid krijgen of ook hij rechtstreeks afstamt van Eepe.

      Groet,

      Wout Ritsema.
    • Hans Schripsema
      Message 2 of 2 , Apr 28, 2013
        Ik ben toevallig net in New York. Ik kan wel even langsgaan...;-)

        Hans

        Op 28 apr. 2013 om 13:10 heeft "sakereina" <w.ritsema@...> het volgende geschreven: