Familie Kleinman en Meering/Mehring

  • CobieM
    Message 1 of 1 , Mar 31, 2013
      Goedemiddag iedereen,

      Poosje geleden dat ik hier ben geweest, maar ik heb nog even een vraagje.
      Ik zou graag willen weten of ik in de archieven kan komen van Hannover-Preussen(Ost friesland).
      De voorouders van mijn moeder komen er vandaan.
      namelijk: Jan Hindriks Kleinman,geboren 1740 in Hannover-Preussen(Ost-Friesland) en Grietje Alberts,geboren 1745 in Hannover Preussen(Ost-Friesland),ze zijn getrouwd in 1765 in Hannover Preussen en hebben zover ik nu weet een zoon te weten Hindrik Jansz Kleinman geboren in 1771 in Hannover Preussen en overleden in Nieuwe Pekela in 1809.
      Hoop dat iemand mij kan helpen.

      Over de familie Meering/Mehring heb een vraag wie de ouders zijn van Heinrich Mehring, geboren 11-01-1680 in Scherfede en overleden op 21-04-1740 in Scherfede.
      Hij is getrouwd op 05-10-1727 met Anna Catharina Heyden in R.K. Scherfede.
      Ik heb iets doorgekregen van iemand wie volgens hem de ouders zouden zijn maar kan geen bewijzen vinden.
      Die ouders zouden zijn Henricus/Heinrich Mehring en Anna Gertrud Rissen allebei geboren in Kleinenberg.

      Wie kan mij met mijn vragen verder helpen.
      Alvast bedankt

      Groetjes,
      Cobie