Gruoninga

  • augustus
    Message 1 of 23 , Mar 20, 2013
      Hallo groepsleden,
      Bij toeval vond ik op het Internet een overzicht van:
      GRUONINGA , 27e jaargang 1982
      auteur P,J,C. Elema Genealogie Meinders (stad-Groningen) blz. 89.
      Mijn vraag: mocht er iemand in het bezit zijn van van deze jaargang en het inderdaad de Meinders zijn die ik al een tijd zoek,
      willen jullie zo vriendelijk zijn te reageren?
      Bij voorbaat dank.
      Met groeten,
      Jan Boelhouwer
      Vlissingen.

    • wiersemafred
      Message 2 of 23 , Mar 20, 2013
        Jan -- dat artikel gaat over een geheel andere Meinders -- mvg, FredW

        --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, "augustus" <augustus@...> wrote:

> [...]
        > willen jullie zo vriendelijk zijn te reageren?

      • augustus
        Message 3 of 23 , Mar 21, 2013
          Hallo Fred,
          Ik was daar al bang voor;
          Ben nu alle varianten van Meinders via AlleGroningers aan het doornemen;monnikenwerk maar hoop een combinatie te vinden van namen en data.
          In het ontrouwboek wordt ook vermeld op 19 mei 1761: getuige Jan Berents als oom; dus je begrijp wel dat het zoeken is naar de beruchte speld in de hooiberg !
          Alle tips hoe gericht kan zoeken zijn welkom; heb niet de ervaring die jullie hebben.