Re: [groningen-genealogy] Re: Laskwerd??

  • J. van Bolhuis
    Message 1 of 13 , Mar 9, 2013
      Volgens mij niet. De naam van de gebruiker wordt bij mijn weten niet geregistreerd bij het kadaster. Je zou daarvoor het bevolkingsregister moeten raadplegen.

      Message 2 of 13 , Sep 19, 2014
        beste lijstgenoten,

        in vervolge de moeizame zoektocht naar de afstamming van Willem Phaebes ben ik op zoek  op http://www.boerderijenboeken.nl/websites/scholma/Profiel.nsf/register_appingedam.pdf

        naar de kadastrale nummers c.q. voor aanduiding T5 en T5n en LS2a

        In alle drie vind ik een verwijzing naar Willem Phaebes of Willem Fiebes

        T5 zou heel goed Tjamsweer kunnen zijn, want Willem wordt in 1731 in Tjamsweer bij taxaties 1731 aangeslagen zie http://www.reenders.com/tax-tjamsweer.shtml

        Op T5n worden ook zijn kinderen Phaebe, Aafke, Sieuwke en Jelte Willems genoemd.

        Voorts kan iemand mij helpen waar ik het Groningen Spamheim register van gehuurde kloostergrond
        digitaal kan vinden.

        vriendelijke groet
        Richard Drexhage

        vriendelijke groet

        Richard Drexhage

        Message 3 of 13 , Sep 20, 2014
          Ik vergat te zeggen dat voor Spanheim bij mij de volgende links niet meer werkten:

           http://83.82.223.253/genealogie/bronnen/grn/spanheim3.html

          Wie kan mij helpen, bij voorbaat dank

          Richard Drexhage