Re: [groningen-genealogy] Dank

  • Robb Ouzts
    Message 1 of 4 , Mar 4, 2013
      Wil,
      I updated the kwartierstaat of Pieter Fokke Zandt with additional info on the Kadijk & Nanninga families.
      groetjes,
      Robb.

      ________________________________
      Message 2 of 4 , Mar 4, 2013
        Toevallig ben ik bezig met een paar losse eindjes
        En heb dit huwelijk
        Wilt Derks Nannes. Wilt trouwde op 09-05-1717 in Wierhuizen [bron: alle groningers] met Grietien Derks, .

        Bruidegom Welto Dercks
        Bruidegom diversen van Sellingen
        Bruid Grietien Dercks
        Bruid diversen van Zuidlaren
        laatste huwelijk gesloten in de kerk van Wierhuizen deze werd gesloopt
        Dit huwelijk had ik ook al via de Westerwolde boeken van de heren Wegman.
        Nu ben ik in sinds kort het bezit van Ommelander Geslachten "het nageslacht van Jacob Sijbolts".
        En daarin kom ik huwelijk tegen van Geertruid Cornelis X Derk Hindriks Nanninga zoon van Hindrik Derks uit Sellingen.
        Met het hele verhaal uit de Ommelander waar Wilt/Welto genoemd wordt
        bij III 4 mag ik daaruit opmaken dat Nannes uit Sellingen verandert in Nanninga?? En dat Hindrik Derks en Wilt/Welto broers zijn?

        Joke Schoenmaker

        --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, willem ockels <ebockels@...> wrote:

> [...]
        > Vervelend is wel, dat ik op de een of andere manier niet alle berichten
        > binnenkrijg, zodat ik daardoor misschien iemand vergeet te bedanken. Mijn

      • E.B.G.W. Ockels
        Message 3 of 4 , Mar 5, 2013
          Dag Robb.

          Heel veel dank voor de kwartierstaat.