dank

  • E.B.G.W. Ockels
    Message 1 of 1 , Mar 4, 2013
      Beste Tjaart, Erick, Frans en Robb.

      Geweldig, zoals jullie mij geholpen hebben. De kwartierstaat, waar ik mee bezig ben is daardoor nu praktisch klaar. Een gelukkige toevalstreffer hierbij was, dat ik terecht kwam op een uitgebreid kwartierstaat Kadijk en via de daarin vermelde familie Nanninga veel verder kwam dan ik vermoed had.
      Vervelend is wel, dat ik op de een of andere manier niet alle berichten binnenkrijg, zodat ik daardoor misschien iemand vergeet te bedanken. Mijn excusus daarvoor dan.

      Nogmaals heel hartelijk bedankt.

      Wil Ockels