Re: [groningen-genealogy] Fw: Heijes

  • Harm Selling
    Message 1 of 2 , Apr 1, 2003
      Jan,

      >Ik zoek nog gegevens over de voorouders van Pieter Heijes die gehuwd was
      >met Dina de Vries is er iemand die wat voor mij heeft

      Pieter Heijes en Dina de Vries trouwden op 4 januari 1878 in Termunten.

      Helaas zitten de huwelijken van Termunten nog niet in GenLias, maar dat zal
      zo lang niet meer duren, want ik ontving gisteren het bericht dat de
      laatste GenLias bestanden - huwelijken van de provincie Groningen op dit
      moment worden gecontroleerd.

      Harm Selling
      h.selling@...

      http://www.genealogiegroningen.nl