Fw: Heijes

  • Jan van der Wal
    Message 1 of 2 , Mar 31, 2003
      From: Jan van der Wal
      To: genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Saturday, March 29, 2003 7:48 PM
      Subject: Heijes

      Hallo
      Ik zoek nog gegevens over de voorouders van Pieter Heijes die gehuwd was met Dina de Vries is er iemand die wat voor mij heeft
      Alvast bedankt
      Jan
      jh_van_der_Wal47@...

    • Harm Selling
      Message 2 of 2 , Apr 1 1:11 AM
        Jan,

        >Ik zoek nog gegevens over de voorouders van Pieter Heijes die gehuwd was
        >met Dina de Vries is er iemand die wat voor mij heeft

        Pieter Heijes en Dina de Vries trouwden op 4 januari 1878 in Termunten.

        Helaas zitten de huwelijken van Termunten nog niet in GenLias, maar dat zal
        zo lang niet meer duren, want ik ontving gisteren het bericht dat de
        laatste GenLias bestanden - huwelijken van de provincie Groningen op dit
        moment worden gecontroleerd.

        Harm Selling
        h.selling@...

        http://www.genealogiegroningen.nl