Re: [groningen-genealogy] ortssippenbücher

  • henny jane siefkes-boer
    Message 1 of 2 , Feb 11, 2013
      Hoi Dick

      Dat had ik ook gezien, jammer genoeg is dit onbereikbaar voor medespeurders
      die zoals ikzelf, ver buiten de grens wonen.

      Hier kun je trouwens ook vragen stellen:

      http://www.genealogie-forum.de/ostfrld/quellen/osb.htm

      er zijn mensen aanwezig die op de een of andere manier toegang tot een
      Ortssippenbuch hebben. (Ik heb altijd de gedachte, dat er eentje thuis op
      de koffietafel ligt!) Heb ik onlangs eens gedaan en iemand emailde me
      terug dat hij iets had gevonden. Dus dat is positief!

      Groet
      Henny Jane

    • henny jane siefkes-boer
      Message 2 of 2 , Feb 11, 2013