Re: Zeilende ter hoogte van

  • Annelies
    Message 1 of 8 , Jan 25, 2013
      Je kunt een oude flipbook-cd op een 64-bits systeem gebruiken door met de verkenner naar de map \FlipAlbumCD\FlipAlbumCD op de cd te gaan.
      Ga met je rechtermuisknop op FlipBookCD.exe staan en selecteer eigenschappen.
      Ga dan naar het tabblad compatibiliteit en vink compabiliteitsmodus aan en selecteer Windows XP (Service Pack 3).
      Als je vervolgens FlipBookCD.exe start opent het flipbook.

      groet, Annelies de Wijk
      http://www.dewijk.org/genealogie/

      --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, "bertspelde" wrote:

      > Annelies
      > Inderdaad heb ik de flipbook versie en een 64-bits systeem. Het progamma geeft inderdaad een foutmelding op 64 bits. Zal hem eens op een andere pc met XP openen en proberen de gegevens anders op te slaan. Iedereen bedankt voor de reacties
      > mvg
      > Bert Spelde

    • bertspelde
      Message 2 of 8 , Jan 27, 2013