Re: [groningen-genealogy] Westerwolde

  • J. van Bolhuis
    Message 1 of 5 , Jan 13, 2013
      Naar aanleiding van de opmerking over het werk van vader en zoon Wegman:
      Ik heb eens gehoord dat, ondanks het overlijden van de vader, er nog een tiende deel in de serie zou verschijnen. Dat zou het laatste inhoudelijke deel worden, gevolgd door een registerdeel.
      Weet iemand hier meer van?

      Jan van Bolhuis

      Message 2 of 5 , Jan 13, 2013
        Op 13-1-2013 12:24, J. van Bolhuis schreef:

> [...]
        > een tiende deel in de serie zou verschijnen. Dat zou het laatste
        > inhoudelijke deel worden, gevolgd door een registerdeel.

        Klopt... Bourtange zou nog als deel verschijnen.
        Maar of dat er nog komt?

        Het laatste wat ik er over hoorde, was tijdens de voorlaatste Dag van de
        Groninger Geschiedenis, waarop gezegd werd dat er inhoudelijk nog niets
        van bekend was.

        Mogelijk reageert Ruut Wegman op dit bericht. Anders zou je hem eens
        kunnen navragen via e-mail.

        --

        Harm Selling
        http://genealogiegroningen.nl

      • Harm Selling
        Message 3 of 5 , Jan 13, 2013
          Op 13-1-2013 10:41, Evert de Jonge schreef:

          > Ik gooi de knuppel maar eens in het hoenderhok. In onze groep worden
          > niet of
          > nauwelijks vragen gesteld m.b.t. Westerwolde, terwijl in de groep
          > Westerwolde niets gebeurd. Zijn er afspraken om dat zo te doen? Naar mijn
          > mening mag de groep Wersterwolde opgeheven worden en wordt de groep
          > Groningen vanaf heden de yahoogroep voor de gehele provincie

          Deze groep is bedoeld voor de hele provincie - ook voor vragen over
          Westerwolde.

          De Westerwolde groep is ooit door Frits Jager opgezet. Aanvankelijk was
          er nog wel enige flow, maar geleidelijk bloedde de groep dood.
          De groep heeft overigens nog wel 163 leden. Een eventueel daar geplaatst
          bericht wordt dus wel degelijk door veel mensen ontvangen....