Frerick Harrems

  • hilliewelp
    Message 1 of 1 , Jan 11, 2013
      Niemand komt verder terug dan Frerick Harrems, overleden 19 januari 1725
      in Wymeer. Of toch? Heeft iemand een suggestie waar ik naar toe moet om verder te zoeken? Waarschijnlijk Aurich. Ik ben bezig mijn voorouders op te zoeken en kom niet meer verder.
      Groet, Hillie Welp (en met dank aan Henny Savenije voor het vele voor-werk!)